oon liian laiska että jaksaisin tehä viimeöisestä unestani merkinnän [[ jossa mua pani apinan raivolla joku nainen ja nyt oon vaan epätoivonen ku panettaa D: ]] jotenka otin piirustuslehtiöni pieniin kätösiini ja skannailin kaikkea "herkkuja" mitä ei vielä muualla olekaan!

2037209.jpg
rakas lapsi ♥


2037205.jpg
sen piti olla dobberi, mut jäi vähä lyhyttorsoseks :< olkoot siis pelvana


2037196.jpg
mää en tiiä __MITÄÄN__ koiran anatomiasta/luustosta eikä koulussa luokassa OIKEEN ollu mallia eli turvakkii


2037199.jpg

... :<


2037190.jpg
....alotin tosissani, tästä piti tulla hirvee HCBDSMKINKGAY-kuva, mut jalat oli tyhmät, enkä osannukaa piirtää käsiä, niin. niinniin.....


2037185.jpg
mulla on ihana pörrönen iso paita, joka makso hirvittävät 30 €, mutta mun täti kustansi sen mulle, niin juu.




ja lopetus kauniiseen omakuvaan;


2037202.jpg
mitennii sen näkee et mun keskitys aina välillä herpaantuu kesken kaiken


noin kypsää nuorta ei varmasti oo toista